Not okey mother, NOT OKEY!

2011-01-02, 14:13:45 / Kategori: Allmänt
Fffffriskyyyyy!

Hej, var uppe med tuppen idag - ha ha ha, ni fattar inte har massa practical jokes på lager, ingen skrattar förutom jag dock (älskar att skratta åt mina egna skämt! tycker om min egen humor bäst! haha) eller några kanske skrattar för att skämtet var så dåligt, men det var inte det jag hade tänkt prata om nu.
Mamma väckte mig vid halv 11 så duschade jag mig & gjorde mig iordning sen åkte vi + helle till eurostop, seriöst blir rädd, min mamma vill nog vara som mig eller ngt - can't blame her, but still! Lixom hon kan inte köpa kläder som JAG vill ha, INTE OKEJ MAMMA! inte okej! Men hittade ett par vantar, finally har grymt små händer så alla vantar är så stora, men dessa såg relativt små ut, vanliga svarta. Vänta lite nu köpte jag VANLIGA svarta vantar? vad fan händer, jag hatar VANLIGT!






Bloggen är fortfarande cp och mina mellanrum funkar inte, fattar inte varför. Tog lite bilder idag på mig själv dock, för att göra bloggen lite.... bildrik men slänger upp en bild på min kusin sen vi var på bio, och ja... tyvärr har han också fått störda gener i sitt blod ;-)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?