Nyårsdagen

2011-01-01, 14:24:13 / Kategori: Allmänt
Tänkte skriva godmorgon, men sen kom jag på att det inte är morgon. Efter det tänkte jag skriva gott nytt år, men sen tänkte jag på att det "goda nya året" redan har börjat, så jag skriver inte något utav det. Igår var kul, galen, full av minnen & konstig på samma sak. Mamma hämtade mig, sandra & emma vid halv 2 - 2 och körde hem emma, sen sov Sandra hos mig, i morse eller vid halv 1 när mamma kört hem sandra tänkte jag blogga när jag upptäckte att strömmen var av, och den har varit av tills nu! Jag har missat Ivanhoe, jag älskar Ivanhoe!
Snart kommer mina mostrar & mina kusiner, hoppas de är lugna idag för jag har inte en massa energi, haha! Vill bara sitta och ta det lugnt, jag tror jag gjorde 1 godgärning igår, men det är bara vad jag tror...
Och sen, kan någon få mig att sluta "overdress" seriöst, tänkte att det var nytt år & tog på mig världens sötaste klänning i ljusrosa - come on! Ingen tog klädvalet så seriöst, utom jag. Pinsamt emelie, pinsamt! Måste sluta tänka och bara göra. Juste hade stayups i för stor storlek också, ni kan ju bara ana hur det slutade!
Jag och sandra somnade vid halv 4, halv döda nu med andra ord!
Hoppas ni hade en kul nyår!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?