pettson & findus here we come

2011-01-04, 10:46:12 / Kategori: Allmänt
Omaaajgad, idag är det Almas tur att få följa med sin mycket häftiga kusin på bio, vi eller aa hon ska kolla på pettson & findus - tomtemaskinen! Ha ha ha, sweeeeeeet!

Har även mitt hår rakt idag & närmare mittbena än snebena, håret ser ju så grymt glansigt och fint ut när det är så, men jag vet inte om det passar på mig - jag gillar mina vågor! Jag ser mycket... bitchigare ut när håret är rakt and i don't like that, frågan är om jag ska ställa mig och locka håret nu.. hmm... mamma gör frukost till mig, inte varje dag jag äter frukost är ingen frukost människa men är ibland hungrig på morgonen men kan inte äta frukost, i hate it! Speciellt när det är skola och man inte får mat förräns 12 sen då går jag hungrig och är sur, blir sur kanske inte jätte sur utan mer gnällig när jag inte får mat! ha ha, vet en till som blir helt okontaktbar när hon är hungrig ;)

NU breeaakfast!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?