Richin Olja

2011-01-03, 18:38:44 / Kategori: Allmänt
Kom hem för ungefär 1,5 timme sen & då la jag mig bara och slappade framför OTH är på säsong 8 avsnitt 6, boxen gick snabbt, älskar att bara ligga i min säng och kolla på one tree hill, fast det är ifs ensamt but still! Just nu har jag kletat in bokstavligt talat, en Richin Olja i hela mitt hår, det var det kletigaste jag någonsin rört i typ, men har hört att det stärker håret så får väll testa och ska sitta med den i en halvtimme nu, jag satt upp håret för det var så sjukt kletigt och vet inte om man "får" det, men jag tappade sjukt mycket hår när jag kletade in det, typ bara för att man måste dra från längderna och uppåt, men får se om någon månad om det har blivit någon skillnad - spännande!
Ska inte hoppas på för mycket - ha ha, märkte nu att jag fick lite ont i huvudet av den, vet ej varför dock. Efter jag duschat ur allt klet ur håret och tagit ett avslappnande bad ska jag äta och sedan kolla på The back up plan som jag fick låna av min moster, den verkar bra.
Ha det braaaaaaaa!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?