Samson went back to bed

2011-01-05, 14:48:36 / Kategori: Allmänt
Även fast jag hade fullt upp igår, verkligen fullt upp - bio med alma, sandys med alma, dra med alma på shoppingtur, åka buss med alma, rita med alma, underhålla ellie, duscha, hem till en killkompis med sandra, förlora på fifa, hem, sova. Så tänker inte jag sitta hemma idag för det, jag har för mycket energi, och jag vill inte ha det!

Jag tog nyss väääärldens skönaste bad, jag badar varje dag men det är som att duscha för mig, idag badade jag verkligen, släckt, tända ljus, bath milk, behöver jag säga att jag nästan somnade tills min mamma knackade på dörren? förmodligen inte!

Om cirka 2 timmar ska jag in till stan med Emma, som jag inte hört något ifrån på typ 2 dagar, vilket är mycket när man brukar ses varje dag i skolan haha :) Vi ska gå lite i stan och sen ska vi till roberts eller hello, hello har godare saker att äta medans roberts har stämningen + världens bästa chai & mocha!


På fredag kommer Sandra hem! Så på lördag blir det förmodligen att vi träffas över en fika, lovely!

Måste bara säga att Samson med Regina Spektor är waay bättre än med Idol Alice, har bilder på alma från igår också men kan vi ta det later? XOXO ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?