SEXTON!

2011-01-25, 18:32:04 / Kategori: Allmänt
JAG HAR LEVT I 16 ÅR! 16 UNDERBAAAAAAAARA ÅR! Jag är stor nu, tiden bara rinner iväg! Jag får övningsköra! Det är väll allt... eller? haha! Sjukt, känns ingen skillnad dock.. ville bara visa min entusiasm ;-) Det kommer till helgen - ha ha!

Annars har de varit min otursdag - spricka i mobilen (en stor tvärs över mobilen), tappade all min skolmat, gick in i mattanten, fick potatis på mitt skåp (!?!?!?!?!) osv.... SJUKT! Var grymt bra på fotboll dock för att vara dålig!

Just nu har jag ätit tacos, och snart står kladdkakan på tur.. det är väll okej med sånt när man fyller år?

Min kusin skriker som en galning och den andre har somnat, sweet! Fixade hans hår idag gulligt... han tog även mitt smink men han vill vara som mig DONT BLAME HIM FOR THAT! hahaha skämt o sido... nu ska jag sjunga ja må han leva för mig själv.. även det ett skämt, försök till skämt iallafall!

Fossan

mmm potatis mmmmmmmmmmm



2011-01-25, 20:12:04

Rebecca

GRATTIS :D



2011-01-25, 20:26:59 URL: http://hejjrebecca.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?