Skola = ångest men förväntan?

2011-01-10, 18:56:14 / Kategori: Allmänt
Jag har ångest över att skolan börjar imon, ångest på grund av alla prov och stress eftersom jag vill göra bra ifrån mig och speciellt över nationella proven, vi har sjukt tuffa lärare! Speciellt i svenska, men i alla andra med. Vår klass har grymt med prov och inlämningar + att jag är med i elevrådet, jag och Emma "håller" i avslutningen + i vår klassresa! Men ska försöka få med lite inspiration i mina inlägg och annars dagens iphone outfit! haha, men jag är ändå glad att skolan ska börja om man bortser från lektioner + prov & inlämningar, det ska bli kul att träffa alla och ha någonting att göra varje dag för även fast jag ofta gör saker så blir jag lätt rastlös! Ska försöka komma igång med träningen också så bloggen kommer hamna i andra hand!


Nu ska jag läsa vidare Elsas Värld!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?