Smittad

2011-01-30, 09:49:48 / Kategori: Allmänt
Ligger i min säng, känner att jag börjar bli lite sjuk, har blivit smittad med andra ord. Men det är okej!
Vaknade av att hela min arm "somnat" så fick smått panik och dunkade den i sängen, inte kunde jag somna om sen, haha.
Snart blir det fullt ös här och inte kommer jag få en lugn stund när mina kusiner kommer hit, måste plocka upp alla mina kläder också. Står och provar plagg efter plagg och sen blir det att de hamnar på golvet så måste ta tag i mitt liv och plocka upp de.
Igår var okej, hoppas på att nästa helg blir roligare. Jag och Sandra tyckte att vi skulle äta på kina resturang om jag inte minns fel. Något roligt ska det bli iallafall.
Imorgon blir det träning igen, hade velat träna idag med. Vill se resultat! Hur lång tid tar det!?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?