Söndags fix

2011-01-16, 17:12:56 / Kategori: Allmänt
Garderoben är rensad ännu en gång blev dock bara 1 påse slängd idag, har ungefär 50-60 plagg ovanför min garderob vissa oanvända resten använda 1-3 gånger bl.a. skolavslutningsklänningar, skor, skjortor, jeans, toppar osv. Vet inte vad jag ska göra av allting, hade kunnat sälja allt men då krävs det lite engagemang och det är jag inte riktigt sugen på! Städade även till mitt rum & bäddade rent så nu ser det användbart ut igen, måste ställa upp extrasängen & tända ljus, extra sängen för vänta!
Har även tagit bilder på vad jag har i min väska eftersom det är den "dagen" idag, kommer upp sen! Måste äta endast ätit fil och müsli känner att jag börjar bli snurrig, först ska jag sätta på mig min mysdress. Har gått i klasströjan hela dagen, sån där slappe dag!
Funderar på att våga håret med vågtång ikväll så kan jag sova länge imorgon!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?