Summer

2011-01-16, 13:31:37 / Kategori: Allmänt
Igår blev det en hel dag med Sandra Sköld, vi tog igen tiden från när hon var i Thailand. Vi förstår varandra på ett annat plan och för en gångs skull är jag seriös och inte bara underhållnings Emelie - haha!

Vi var ju först i stan på dagen och kollade kläder och åt på Sandys och fikade på Roberts sen gick jag hem till min mormor & morfars gamla lägenhet där min mamma och alla mina mostrar var, de höll på att städa den. Sen körde mamma hem mig och sen var det bara att svida om och med bussen igen. Först fika på vattenporten och sedan kollade vi på Meet the little fockers och sedan EN FIKA TILL! på roberts! Vi behövde prata även fast jag inte förstår hur vi kunde prata så länge haha! Efter 4 fikor och en massa prat känner jag mig utvilad och lite mer hel! Men jag har en hel del saker att tänka på och som ni vet så är inte "tänka" min grej hur sjukt det än låter. Igår var första gången som jag kunde prata om minnen och verkligen tänka efter!

Saknar sommaren som fan, så här såg jag ut förr förra sommaren alltså sommaren 2009 har ingen bild från 2010 på denna datorn! Innan sprinter mästaren var detta. Liten & oskyldig... och lite brun med OCH BLOND!







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?