Sweet Sixteen

2011-01-03, 11:34:50 / Kategori: Allmänt
Gick och la mig tidigt igår.. eller tidigt för att vara lov - innan 12 iallafalll. Jag fyller snart 16 år! Om 22 dagar, så kanske inte jätte snart, men snart för mig - ha ha!
Är det bara jag som inte är redo att börja skolan igen, jag är fortfarande skol trött så har inte hunnit "vila" upp mig än och vi börjar om typ en vecka! psyko!
Sitter och väntar på att mamma ska bli klar nu så hon kan köra mig till min moster, men hon är ju inte den snabbaste.
Mamma, i USA får de en bil när de fyller 16 så jag kan väll iallafall få, en ny laptop, ny tv, king size bed, högtalare, smink borstar, presentkort & en ny digital kamera? Snälla? ;) Juste det jag skickade till dig från H&M också, tror det var allt..
Juste du får inte vara hemma helgen innan eller helgen efter heller, jag fyller ju trots allt 16 - helle eller becka, kan hon vara hos någon av er då!?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?