tired

2011-01-07, 15:53:26 / Kategori: Allmänt
Hey man, yo man. haha, är så sjukt trött, är slut i hela huvudet och min arm somnade nyss så mamma fick lyfta upp den haha! Jag har sovit i några timmar till och ville inte ens resa mig upp i sängen för är så sjukt seg men var sugen på cider och vi hade ingen vanlig cider hemma så fick ta annan, med lite alkohol i - inte vad jag var sugen på men jag gillar cider mer än cola, för jag gillar den kolsyran mer den är typ mindre och starkare :)



Jag är grymt seg och min piercing är fortfarande svullen och känner att den varar så funderar på att ta ut den ett tag, har aldrig haft den ute "ett tag" innan så får hoppas att den inte växer igen.

Nu ska jag berätta om Dag 3 - mina föräldrar



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?