Tog kvart över elva bussen hem, sliten med...

2011-01-22, 12:34:21 / Kategori: Allmänt

Tog kvart över elva bussen hem, sliten med gårdagens smink. Mitt rykte hade förstörts totalt om ngn sett mig så hahaha skämt och sido! Inte ätit ngt sen igår kl 6 då vi åt på Capri men det var bara direkt in i duschen och sätta på lite concealer och rouge, på med nya kläder och vira halsduken runt mitt blöta hår. Nu är jag påväg till min mormor och morfar tycker de är viktigt att träffa de så ofta jag hinner även om de betyder stress! Hade kul igår även fast jag är trött osminkad hungrig och har blött hår nu men p-pillret fick sväljas i bilen och take away på vägen - det löser sig! Är ju fräsch och luktae gott iallafall christina aguleira löser allt! Hörs senare




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?