Vilgot 4 år och charmör!

2011-01-03, 13:49:12 / Kategori: Allmänt
Just nu sitter jag på busfabriken, kul! Är det någon mer som är så här snäll mot sina kusiner!? Imorgon ska jag på bio med min andra kusin Alma också, borde få ett pris or something.. Har just nu skickat in honom på "cykelbanan", feg som jag är vågar jag ju inte lämna honom och ser jag inte honom för en sekund får jag lagom mycket panik medens alla andra låter de springa fritt, men han är bara 4 år stället är huuuge och.. nu tappade jag bort mig var tvungen att se var han var, puuuh! Nervrak is my middle name typ. NU SER JAG HAN INTE LÄNGRE, PANIK! Där var han, med en ny större cykel - cool kille, förresten är det normalt att en 4 åring flörtar (blinkar) mot andra tjejer, som också är äldre? Det var ifs jag som lärde honom det men trodde inte att ha skulle snappa upp det så snabbt, och ska bara nämna att det är folk i min ålder som springer här och LEKER come on! Och pappor som tycker detta är roligare än barnen, försökte nyss vinna ett gosedjur åt honom i sån där maskin, provade 2 gånger - ingen gång gick det bra..  Nej, funderar på att ta en chai eller något men ser att dom bara har konstiga saker som cafe creme, chococcino, latte macchiato osv, behöver jag säga att jag nyss såg ut som en complete idiot när jag klappade händerna log mitt bredaste leende och skrek GO VILGOT, YOU CAN DO THIS!


Ungefär det peptalket jag kör varje gång, hela tiden när jag inte ropar - VILGOT VAR ÄR DU!? Just nu flörtar han med en tjej igen... good taste though, men hon är typ 6 år eller något... He likes cougars!

Nu kom pappan som tycker att detta är roligare än barnen och nu flörtar vilgot med tjejen igen, skulle inte lärt honom "blink tricket" för det verkar funka varenda gång, han kanske kan lära mig?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?