Long time no see... AGAIN! I blame it on the summer times.

2011-07-19, 23:15:48 / Kategori: Allmänt
Hej på er, eller er som finns kvar - he he!
Det var ett tag sen jag uppdaterade här, men efter lite önskemål så kör jag en snabb uppdatering.
Vad har hänt sen sist? Sist var omkring den 10 juli eller något sånt. Herregud tiden går snabbt.
Hmm.. nu ska vi se vad jag har gjort.
Hängt med vänner, druckit alldelles för många ischai, och några fåtal frapinos (choklad/vanilj och jordgubb/passion) är bäst på espresso värt varenda krona! Jag har varit på festligheter, ätit god mat, varit på stranden (lika många gånger som jag kan räkna på fingrarna! jävla väder!!), varit med min fina pojkvän och sena kvällar på tylösand, eller okej EN SEN kväll men lät bättre med "sena kvällar" än "en sen kväll".

Och det senaste. Bokat flyg till frankrike! För typ någon timme sen, jag och Oscar åker om en vecka. Sjukt!
Jag är både glad, nervös, rädd, förväntansfull och allt på samma gång. Det pirrar i magen och känslorna blandas med varandra, sjukt!

Just nu sitter jag och oscar hemma hos honom, jag har underhållt mig med datan medan han har kollat på en skräckis, vilket inte är min cup of tea, speciellt inte med ett nersläckt hus och en vovve som skäller då och då. Inte nog med det så är jag ju även mörkrädd till tusen, hehe! Men nu ser det ut som att 2 and 1/2 men står  på schemat. Borde egentligen gå och lägga mig, med risk för mardrömar. Är inne i den perioden nu - suck!

Imorgon ska jag och Oscar ta mina söta små kusiner till äventyrslandet, som de har längtat. Jag längtar inte när jag tänker på tidpunkten då jag kommer få gå upp, haha! På kvällen kanske det blir filmkväll, får se! Det är sommarlov och jag har varken koll på in eller ut.

Nu är det såhär att jag hade tänkt slänga in en bild här, men eftersom jag sitter på Oscars systers data så blir det tyvärr ingen :( snyft! Men ni klarar väll er utan? Jag förmodar att ni är chockade över att bara se en uppdatering!

Ha ett fortsatt bra sommarlov, det ska jag ha! Vi hörs när vi hörs!
KRAM



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?