SUMMER

2011-07-04, 17:56:04 / Kategori: Allmänt
Partaj, strandhäng, en runda på roberts, en på harrys med god mat och trevligt folk, sena kvällar, fina människor och parkhäng = lata sommardagar alá emelie. Noll inspiration till bloggen nu, har bilder som jag inte orkar lägga in osv. Men det är bara sommar en dag. Nu har jag precis sprutat in 1 kg torrspray i håret (note: torrsprayet som jag tjaffsade med en tant över hela åhlens på, aldrig åhlens. fuck no) och tagit lite solpuder och mascara, slängt på mig kläder. Snart ska jag ta en tur till bussen, ska möta min fina vän och ta en till av roberts wonderfulla ischai, det är sommar och jag mår perfekt, förutom skador och sjukdomar som jag alltid har nu för tiden! kiss n' hug



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?