INLÄGG, wiho

2011-06-08, 22:28:52 / Kategori: Allmänt
Helloooo foks! Long time no see, huh?! Maybe I will be back again, hehe!

Vad har jag gjort sen... ska se nu när det var jag uppdaterade, eh.. den andra juni och det var fan ingen bra uppdatering, en rad eller två. När var ens den andra juni?

På mitt "lilla lov" som jag kallar det eftersom vi hade ledighet i sex dagar pga. studiedagar och rödadagar så har jag hunnit med att bada och sola, få färg, blivit av med färg, fjällat, shoppat, fått hem mina skor, skickat tillbaka mina skor, fixat allt inför vår klassresa som vi ska på imorgon vilket har betydit att flänga fram och tillbaka till staden, fixat alla pengar, alla inträden, åkband osv. Köpt present till mentorerna osv osv osv. puuuh

Men jag har haft ett bra "lov" vänner, pojkvän, bra väder, trevligheter & strand kan nog inte gå fel! Kan se om jag har några bilder att bjussa på sen. Ska försöka kolla runt lite på något litet att önska mig som avslutnings present till nian.

Blandade känslor, lycka och sorg på samma gång. Lycka för att allt slit jag har gjort äntligen kommer belöna sig, lycka för ett sommarlov som jag hoppas på ska bli underbar och lycka för allt jag har gjort inför skolavslutning + middag. Äntligen få se lite reslutat! Sorg för att få lämna min till vissa delar underbara klass, fyfan vad mycket roligt vi har gjort och fan så mycket jag kommer sakna den. Vattenfast mascara it's på skolavslutningen. hihi puss & kram.

Imorgon ska jag vara på tågstation vid tio halv elva för att pricka av mina kära klasskamrater, men lite sov morgon får jag allt!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?