Kristi himmelfärdsdag

2011-06-02, 13:28:12 / Kategori: Allmänt
Igår började jag dagen med att åka till stan med sandra där vi gick runt och sen tog vi en "Hallondröm" på sia glass, sedan åkte hem till mig där Oscar var och tog det lugnt. Vid halv 10 så tog vi bussen till stan och sen vidare till frennarp för lite trevligheter! Vid ett gick jag och Oscar hem till min moster och sov där. Hörde min kusin Ellie skrika runt 6 så gick upp och hämtade ner henne och sen åkte jag och Becka och köpte frallor och sen åt vi frulle. Tog bussen klockan tio hem till mig då stack Oscar direkt på träning. Nu ligger jag i min säng efter att ha avverkat ett Big Brother avsnitt. Får se vad som händer ikväll!

Ska även se om jag har några anständiga dagens outfit från min dåliga Iphone kamera.

Måste även säga att min moster hinner med jätte mycket, till klockan tio hade jag hunnit med hur mycket som helst!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?