Torsdag, fredag = frihet

2011-06-13, 20:31:44 / Kategori: Allmänt
Idag hade vi typ en till av alla våra onödiga dagar i skolan. Vi gjorde en utvärdering, rast, skulle spela brännboll men ingenting hände, rast, spela kort, rast, städade mitt skåp. Åkte hem och avslutade inte dagens två sista lektioner eftersom jag fick höra att min mentor inte ens kommer på vår avslutnings middag. Imorgon när jag även hörde att vi skulle ha typ sjukvårds sak eller något så kände jag inte det var nödvändigt. Måste dock skriva en svenska utvärdering på 5 sidor, mindre kul.

Men ser framemot torsdag, vår middag. Fredag, frukost i skolan , avslutning i kyrka, "utspringet", äta på resturang med familia och avslutningsfest på kvällen! Kommer bli grymt! Aldrig mer grundskola, gymnasiet tre år till sen är jag fri, för ett år iallafall - haha!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?