liaaaar

2011-03-09, 18:15:29 / Kategori: Allmänt
Hej, blev som sagt ingen pilates så åkte hem och sov istället! Vädret är hemskt, från SOL, efterlängtade SOL till snö blandat regn. Inte alls roligt! När jag satt på bussen hem och lyssnade på musik, halvt borta så tittade jag upp så satt ett gäng killar och vinkade på mig. Tänkte att dem måste vinkat på någon annan så nonchalant tittade jag ner igen, sen när de gick av gick de fram till rutan där jag satt och tryckte sina händer mot den, haha. Nog om det, idag ska jag inte göra någonting även fast pilates hade varit kul!

Imorgon ska de flesta killarna i vår klass på volleyboll turnering så blir nog ganska lugnt i skolan ;) och sen ska vi på volleyboll turnering på fredag.

Thats it hehe



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?