Nelly Trend

2011-03-08, 14:02:20 / Kategori: Allmänt
Kom hem för en stund sen, och nu gör mamma mat. Idag har vi studiedag, så sov inte hemma inatt.
Vid sex ska jag på abs & ass med babe, och borde plguga men känns inte som att något mer går in ändå, är kass på att plugga det jag kan lär jag mig på lektionerna sen går inte mer in. Men det är väll för och nackdelar med det ;-)


Är helt överlycklig för nelly.com har släppt sin nya kollektion Nelly Trend som ska vara nellys egna märke till budget pris, helt adooorable kläder + att de har gjort om sin hemsida där man även kan se trendspaningar osv! LOVE!

Ha en fortsatt trevlig dag i solen!


La även märke till att Freja som vann Svenska Top Model för ganska många år sedan är modell på nelly nu, sista bilden :-)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?