Resultat?

2011-03-08, 20:55:33 / Kategori: Allmänt
Har tryckt i mig piggelin, glass & nu cheesecake men antar att det är okej för mamma sa att jag har gått ner och annars tar nog pilatesen imorgon bort det - förhoppnings vis! Jag skulle tagit en före och efter bild på träningen men var inte så smart och tänkte på det, svårt att se resultat när man ser sig själv varje dag. Är inte nöjd iallafall - inte på långa vägar haha! Men provade ett par shorts från förra året och de var förstöra så kanske lite mindre booty iallafall - på gott och ont! ;-)

Nu ska jag äta min cheesecake och hoppas på att det som spränger i mitt bakhuvud ska gå bort, inte skönt!
har kollat igenom glosorna på engelskan och väntar på Big brother som börjar om en timme.

Juste såg henke larsson på gymmet, ni vet fotbollsspelaren? ganska coolt, ännu coolare att i samma "gäng" var min mentor, hehe.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?