Sova

2011-03-15, 21:09:53 / Kategori: Allmänt
Jag håller på att somna, vill absolut inte missa BB men jag är trött så jag håller på att somna. Min jacka kommer inte förräns i APRIL! hur lång tid som helst dit, och s,s,e när ska vi till GBG? Boka biljetter snart kanske?

Vill sova, tror jag ska sova har ju nationella imorgon i fysik kan inte alls mycket, och jag har MVG sen innan så kommer vara sjukt jobbigt om jag blir sänkt. Men får hoppas på det bästa!

Kollar även var enda minut om skorna har kommit in i 37 eller en "4" som de storlekarna heter. Imorgon ska jag ha nationella, stan, träna, hem. Får sällskap hem imorgon, själv kommer jag nog inte vara ett så roligt sällskap. Somna vid 7 tiden? ;-) Nej I got it.

Klicka för att stänga fönstret



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?