Tips

2011-03-02, 21:04:44 / Kategori: Allmänt

Provade snabbt mitt nya smink, eller lite concealer, foundation + rouge. Ser osminkat sminkad ut. Fräsch hy med lite lyster, inget mer. Tråkigt enligt mig, toppen enligt andra. Slår det ID? vet ej, ska prova imorgon igen och se. Min hy är torr som FAN (överallt!) så måste gå in på kicks imorgon och köpa dagcreme (eftersom min varit slut i typ 2 månader och min hy dör av torka typ), bodybutter/lotion som luktar gott + ansiktsvatten. Nu kör jag på sminkborttagning, funkar men får ingen smashing hy direkt.

Har även börjat med nytt shampoo & balsam eftersom Caisa inte säljer mitt älskade matrix mer, matrix biolage color är amaaaaaaazing, älskar allt - speciellt lukten och jag tycker själv att mitt hår är friskare. Nu har jag goldwells color, får se om den fungerar bra. Får hoppas att den är närheten av så bra som matrix.

Och pluggandet? har inte ens börjat, tänker inte ens börja.. för en gång skull.

'




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?