Disaster

2011-05-24, 20:28:26 / Kategori: Allmänt
Min dag gick från TOTAL KATASTROF till okej till ÄNNU VÄRRE ÄN TOTAL KATASTROF.

Jag och Oscar steg upp och gjorde oss iordning sen anlände vi till skolan där vi har börjat med tema veckan. Kan säga såhär att vår grupp, vi är mixade åttor och nior men vissa kom ju med alla sina bästa kompisar osv. Men jag och oscar kom med 3 åttor, not my cup of tea he he he. Det var SOCIALT SUECIDE. NO JOKE!
Kan säga att jag inte hade gått till skolan annars. Var på national en gummi fabrik från 9-14.30. Sen stod jag i ösregn och hagel och väntade på bussen. När jag kom hem tog jag först sönder sängen, sen gick min viasat box till tv:n sönder. Därefter får jag ett mejl om att mina skor inte finns i lager och de är redan beställa - PANIK!!

Så nu sitter jag på mitt rum utan tv och idag är det bb...... fan fan fan.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?