Idag var det jobbigt att gå upp och ta sig...

2011-05-23, 17:02:24 / Kategori: Allmänt

img_3905 (MMS)

Idag var det jobbigt att gå upp och ta sig till skolan, men jag klarade det! Har varit en blandas dag med ett utbrott och resten relativt glada stunder. Hade teknik provet och muntliga np i matte också. Sen åkte jag och Sandra in till stan och fikade på roberts uteservering. Gick först och köpte världens godaste smoothie från espresso house till mig - love!  Ikväll kommer nog Oscar till mig sen har vi projekt vecka tis - tors kväll och komplediga fredag. Fick en helt OK grupp jämfört med vissa andra. Jag och oscar kom i samma grupp och sen tre åttor. Vi ska till national imorgon och sen ska vi göra ett projekt om det!  Njut nu av det fina vädret! Puss :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?