Måndag

2011-05-02, 21:13:50 / Kategori: Allmänt
Hej, idag var skolan helt värdelös då vår mentor var sjuk och vi hade honom i 3 utav våra 5 lektioner - jätte nödvändig dag! Åkte hem vid halv 2 och tillbaka in till stan igen vid halv 4 åt ciabatta och glass på hello sen gick jag, sandra, robin och simon till ekonomi träffen för blivande ekonomi elever. Det var bara vi där och 4 andra men vi -hade kul och en elev pratade om aktier och det var jätte intressant! Kom hem vid 7 och nu har jag duschat och ätit. Mitt rum ser verkligen ut som en bomb, mår fan dåligt men orkar inte städa. Har sand i HELA sängen hittade nyss en sten från i lördags men orkar verkligen inte. Hade på mig en snygg men skön outfit idag, glömde ta bild fan!

Snart blir det BB sen bums i säng, sov gott!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?