Weekend

2011-05-29, 18:57:09 / Kategori: Allmänt
Det har varit en lugn helg, ibland en bra lugn helg, ibland en tråkig lugn helg. Men har spenderat den med min pojkvän så det har ju varit bra! Vi har som sagt haft ett projekt arbete i skolan i veckan och jag och oscar var på national med vår grupp - återvinnings gruppen. På onsdagen fick vi sluta tidigare eftersom vi låg långt framme och på torsdagen slutade vi vid 12 och då åkte jag och oscar hem till honom och sen tillbaka till skolan på kvällen för att ha utställningen. Vår grupp vann över ca. 20 grupper, och jag blev även intervjuad utav tv4 - ha ha!

Sen åkte vi hem till mig, i fredags åkte vi till stan och fikade och Oscar köpte lite saker till avslutningen och jag letade skolavslutnings skor, utan framgång. Vid 6 åkte vi hem och tittade film osv. Lördagen var till att färga oscars hår på och med avfärgningen blev det oranget, det tog en timme att avfärga det och vi gjorde det två gånger och andra gången blev inte ens någon skillnad - haha! Sen åkte vi till eurostop och köpte toning till Oscar och färgade hans hår. Fick även en present av honom, en långklänning helt utan någonting - TACK hjärtat!

Nu har jag kollat på Elitloppet som Brioni vann, mycket spännande elitlopp. Snart ska jag hoppa in i duschen och kanske lägga på en ansiktsmask, imorgon är det skola. Mindre roligt.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?