I like to ha I like to have my money were i can see them, hanging in my closet!ve my money where i can see them, hanging in my closet!

2011-11-19, 23:02:38 / Kategori: Allmänt
Ja, rubriken beskriver det mesta. Så inget mer tjatande utan bilder istället. Låter det bra?
På grund utav att saker ligger i tvätten så blir det lite olika bilder, med nya och gamla iphone och en hel del saknas. Men whata hell.

Mina lovely reds från Bik Bok by Jenny Skavlan! 699:- fattigare blev jag och ont i fötterna har jag varje gång jag har på mig dom men det är så värt det!
Under min praktik på Bik Bok, köptes en hel del saker. Mestadels Bik Bok kläder men även några andra godingar!
-Skjorta med cutouts
- Silver grått fest linne
- Blå oversize maskulin skjorta
- Röda heels
- 2 trosor, Bik Boks trosor är de absolut skönaste trosorna - rekommenderas!
- En orange tröja inhandlades också, en personlig favorit! Denna från Gina T.
- 2 Bh:ar från Cubus, cubus har förövrigt de bästa BHarna på marknaden. (ej med på bild)
- En transparent svart långkjol med slits inhandlades också - love it!! Långkjolar är det bekvämaste som man kan ha på sig som samtidigt är fashion, and this is my favorite!

De senaste dagarna har lite fler saker inhandlats, bland annat 2 par skor & en stickad polotröja.
för 400 kr blev den min - från monki!

Eftersom de sista paret även är varmfodrade är jag redo för vintern!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?