Lördag - historiskt!

2011-11-19, 23:15:48 / Kategori: Allmänt
Idag är det lördag, idag är det 2011-11-19 dagen då jag började blogga igen. Det borde skrivas med i historian. Skämt o sido.
Igår var det lite party hos en kompis och idag åkte jag in till stan och mötte min fina vän. Tog en tripp förbi skolan också där det var öppet hus. Fick med mig en fin påse hem och lite annat till julklappsinslagningen. Även batteridrivna värmeljus och milkshake pulver. En julklapp färdig köpt, eftersom jag köper de mesta julklapparna tillsammans med mamma så slipper jag tänka på allt det själv. Men har mina mostrar kvar och min pojkvän. Men vet nog på ett ungefär vad jag ska köpa. Vad har ni önskat er?
Imorgon blir en pluggdag, har extremt mycket att göra. Paniken stegrar. Just nu har jag hemmakväll med pojkvän, vi har bakat brownies (dubbelsats) och sovit. Just nu sitter vi vid varsin data och är ovanligt sociala.
Min gamle trogna vän <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?