Sunday

2011-11-20, 17:26:01 / Kategori: Allmänt
Hej folks!
Sitter just nu och skriver frågor till mitt reportage! Ska skriva ett reportage om Chuck Bass/Ed Westwick.
Vad har jag mer gjort idag? Ett helt engelska arbete från scratch och skickat in, kollat igenom matten har prov imorgon - suck! Och varit en sväng på eurostop ätit deras goda mat, helt ärligt har ni ätit Kycklingfilerna med aioli och klyftpotatis - mums! Typ det godaste man kan äta trust me. Så där åt jag och pojkvän, köpte även ett par nya strumpbyxor så tänkte inviga de och min mysiga tröja tomorrow :-) Bild kommer!
Här kommer en kass outfit bild från ett stökigt rum från förra veckan när jag och 9 andra tjejer firade Alexandra på Harrys och sedan kollade på förhandsvisningen 23.59 på BREAKING DAWN! bästa filmen ever!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?