Fashion dudes!

2011-10-04, 19:44:30 / Kategori: Allmänt
Hey peeps!
Idag körde jag en all black outfit. Ja, jag vet. Ska bli bättre på outfitbilder.
What's happend today then?
Efter skolan så gick jag och födelsedagsbarnet en runda på stan. Blev två köp sen bjöd jag henne på fika.
Nu myser jag med pojkvän som just nu kollar amerikansk fotboll.
Today, I Bought this:
Choker halsband Metall
and this
from H&M - oversized of course!
Det enda jag behöver just nu är:
2 par byxor - gråa och maybe blåa.
Den perfekta slokhatten
Den perfekta vita skjortan (redan spanat in ett alternativ)
En stickad halsduk att ha snyggt över huvudet.
Ett par skor (när kommer mina från NELLY tillbaka?) Helst jefferey campbell
Stickad tröja i någon fin färg
Polotröja?
Snyggt skärp
Grå t-shirt, the perfect one!
Och sist men inte minst en till poncho!
Kanske någon snygg blus med?
Detta var nog det enda, kanske inte så "bara" trots allt.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?