Lots of things to do

2011-10-12, 21:54:38 / Kategori: Allmänt
Just nu sitter jag död i min säng. Idag har jag fått en massa saker gjorda
  • Matte lektion, fick C på mitt prov som jag hade för 2 v. sedan. - Happyface!
  • Gick hem, skrev stenhårt på min uppsats om mode och whitney port.
  • Svirade om, sökte jobb - och fick det!
  • Åkte inom Ica, skulle köpa hårfärg köpte Geisha istället.
  • Gick inom min moster
  • Åkte hem
  • Tvättade, tvättade och tvättade ännu mer
  • Städade mitt rum
  • Duschade
  • Åt mat
  • Kollade igenom engelskan, muntligt imorgon - kill me.
  • Kollade på true talent
Nu tycker jag att jag definitivt förtjänar lite glass! Ska även pussa lite extra på min pojkvän som åker till Barcelona om en vecka. Sen ska jag sova en välförtjänt sömn.
Natti!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?