Migrän

2011-10-05, 19:43:47 / Kategori: Allmänt
Hej!
Nu sitter jag här i min morgonrock och kollar på true talant, ska snart äta lite med.
När jag kom hem från skolan hade jag världens migrän så jag sov en liten stund, sen åkte jag in till stan och kollade på Whitney Ports kollektion för Bik Bok med Sandra och hennes syster Rebecka. Var ingenting som föll någon utav oss direkt i smaken, synd dock eftersom att hon designar så fina kläder till sina egna kollektioner, men men :-)
I skolan just nu har vi jätte mycket att göra men det är bara att kämpa på. Just nu letar jag efter ett par gråa jeans, har ganska många toppar men inte alls många byxor, så det måste jag fortsätta leta efter. Hittade en massa fina alternativ från zara men nu bor jag ju tyvärr i Halmstad, haha!
Hörs senare!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?