Praktik, tomorrow. världens obekvämaste skor

2011-10-16, 21:36:59 / Kategori: Allmänt
Hej!
Vad har hänt? Jag gick in och sen ur affären, lämnade alltså inte tillbaka skorna utan jag går med världens obekvämaste but snyggaste sko. Imorgon börjar min praktik på Bik Bok, funderar på att ta på mig skorna men tänker sedan på att jag isåfall kommer vara tjurig och få sätta mig ner allt för ofta - vilket inte ger ett bra intryck. Nu ska jag och min babe sova, han ska till barcelona i en vecka på onsdag. Hur ska jag klara mig!? hehe.
Sov gott my beloved friends, imorgon ska jag sova till åtta iallafall då jag inte börjar förräns 10. Notera att jag måste springa upp för alla trapper till JB för att jag har glömt min "APL-handbok" aaaaaah, ibland undrar man. Puss!

Skofetischist

Du får ta en bild på dom där tycker jag! :)



2011-10-25, 18:26:04 URL: http://skofetischist.com/

Anders Lindqvist

Vad händer med din fina blogg.

Jag går in varje dag och den har inte updaterats på länge.

kram från pappa och Vama



2011-11-15, 08:08:42 URL: http://atg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?