Sorgsen tjej

2011-10-15, 11:53:05 / Kategori: Allmänt
Det är med sorg i hjärtat som jag nu åker in till stan och lämnar tillbaka världens finaste skor eftersom dem är way to uncomfortable! Och jag är den som DON'T GIVE A FUCK, bara för att det är snyggt. Men när det känns som att foten brinner och blodet tar slut är det ganska illa.. tror jag iallafall. Kommer inte ens visa bild för då kommer jag gråta varje gång som jag går in på min blogg, som by the way inte är speciellt ofta.

Idag ska jag på kalas för min kusin som har fyllt år, trodde det var klockan 12 så jag är fest fin hehe men visade sig vara klockan 2. Jaja, hur ska jag någonsin kunna lämna tillbaka dessa babes? Med ångest i hjärtat gör jag det, allvarligt.


Vi hörs och ses. / En ledsen flicka.

P.S. Ikväll ska jag träffa S&S, ett tag sen vi var alla tre. Det ska bli kul :-)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?