Nämen hej!

2011-09-22, 19:24:47 / Kategori: Allmänt
Hey dudes!
Just nu består mitt liv utav samma saker varje dag! Ska berätta lite kortfattat
Skola mellan 8 - 3 de flesta dagarna, när jag slutar tidigare som torsdagar (då jag slutar elva) sitter jag och några tjejkompisar från klassen oftast kvar och jobbar för vi har ganska mycket plugg på JB, inte läxor utan projektarbeten som är stooooooooooooora och kort deadline. Men vi gillar det ändå! Efter skolan och ibland bibblan/roberts så kanske vi tar en tur i stan, IBLAND. Sen åker jag hem sover lite, umgås med pojkvän, kollar bloggar och sen åker jag ut och övningskör lite. Idag körde jag nästa hem till mig från travet - wiho big deal! Är dock jätte nervig och nervös när jag kör för jag är lite rädd för att möta andra bilar osv. men man måste ju göra fel för att lära sig!
Sen kollar jag lite på TV, läser magazines som styleby, elle, solomode m.m. och sen sover jag! hehehehe.
Vad har mer hänt då? Jag har B.LA. köpt en as snygg fuskpäls, I ADORE IT! får ta bild på den någon dag, sen har jag även beställt ett par boots som fick bytas och hoppas dom passar när dom kommer tillbaka, beställde om de till 36 då 37 var för stort men man vet ju aldrig med nelly! Har köpt en del mer men inte ork till att komma på vad, haha!
Vad händer i skolan annars då?
Imorgon ska vi först gå på rundvandring i stan & sen projekt där vi får jobba valfritt om flodkulturer i bibblan bl.a. (historia), sen så ska vi dansa ZUMBA på idrotten - KUL men svettigt! Nästa fredag ska vi på studiebesök till GE-KÅS, eller ullared som jag kallar det. Och om 3 veckor så ska vi praktisera sen är det höstlov! Tiden går fort på JB och vi har redan haft vår stora muntliga presentation. Fullfart frammåt!

Detta blev ett långt inlägg men har ju inte skrivit på ett tag, men hmm.. what else?
Juste funderar varje dag på varför jag inte tar bild på mina snygga outfits men är väll för lat helt enkelt. Kommer kanske någon dag? haha.

Nej nu ska jag äta och kolla på true talent - later!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?